Nabídky práce

ProfesKontakt je úspěšná česká personální a poradenská agentura s více než 18-ti letou tradicí. Ročně se nám daří obsazovat více než 300 pracovních pozic.
Primární zaměření na společnosti v oblasti dopravy, logistiky, spedice a farmacie, zdravotnictví, MD, Life Science. Dále také na klientelu v oblasti FMCG, techniky, zemědělství, potravinářství, služeb, aj.
Pro zasílání aktuálních pracovních nabídek naší agentury se zaregistrujte na www.profeskontakt.cz

Finanční účetní (centrum Prahy)

Pozice je vhodná i pro juniornější kandidáty

Pro našeho klienta českou výzkumně-výrobní farmaceutickou společnost s centrálu v Praze hledáme šikovnou kandidátku/šikovného kandidáta na uvedenou pozici

Požadavky klienta:

- SŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického směru;
- předchozí zkušenosti alespoň 2 roky na pozici Junior účetní;
- zkušenost se zpracováním faktur vydaných i přijatých, s oběhem dokladů v rámci společnosti, s účetní předkontací;
- zkušenosti s evidencí zásob a majetku vítána;
- zkušenosti v oblasti výpočtu a účtování cestovních náhrad výhodou, následné doplnění znalostí podmínkou;
- základní znalosti anglického jazyka;
- práce s PC na velmi dobré úrovní (především Excel, Word);
- flexibilita, analytické myšlení, zodpovědnost, pečlivost, samostatnost;
- dobré komunikační schopnosti;
- ochota učit se a rozvíjet znalosti v oboru.

Pracovní náplň:

• účtování a evidence zásob materiálů, polotovarů, hotových výrobků, konsignačních skladů;
• evidence drobného a investičního majetku, příprava podkladů pro účtování;
• kontrola a interní kódování faktur pro účetní zpracování;
• kompletní zajištění agendy výpočtu a evidence cestovních náhrad a drobných vydání zaměstnanců společnosti;
• spolupráce při přípravě roční účetní závěrky a auditu;
• spolupráce při měsíčních účetních uzávěrkách;
• průběžná spolupráce a komunikace s externí účetní firmou a externí daňovou poradkyní;
• zajištění podkladů pro reporting a controlling zásob a majetku;
• zajištění inventarizace skladových zásob a majetku;
• zajištění kompletní archivace účetních dokumentů po převzetí od externí účetní firmy, ať už v listinné či elektronické podobě;
• příprava a aktualizace směrnic a interních postupů v oblasti účetnictví a podnikových financí;
• spolupráce na projektech vedoucích k zefektivnění interních procesů a úsporám nákladů;
• reporting vůči státním institucím (statistický úřad apod.).

Klient nabízí:

- stabilní zaměstnání a zázemí české expandující společnosti;
- příjemné pracovní prostředí;
- prostor pro osobní rozvoj a odborné vzdělávání;
- 25 dní dovolené, Cafeterie, Sick days, vzdělávací kurzy;
- mladý, dynamický kolektiv;
- odpovídající platové ohodnocení.

Kontakt

ProfesKontakt, s.r.o.
Adéla Císařová
Dělnická 12
170 00  Praha 7
Česká republika
Telefon: 731 505 299

Nezaujala Vás tato pracovní nabídka? Nechte si zaslat do e-mailu tu pravou.